Головна arrow За номерами arrow № 20 (224)
Реклама
Податок на рекламу Надрукувати

У кожного, хто починає замислюватися над просуванням своєї продукції (товару, робіт, послуг), рано чи пізно виникає потреба в рекламі. Тому «рекламні» питання близькі практично всім. Але з точки зору оподаткування рекламної діяльності про ці питання мають пам’ятати передусім ті фірми та приватні підприємці, які надають рекламні послуги.

Так, суб’єкт підприємницької діяльності-фізична особа, яка вирішила займатися рекламною діяльністю, може обрати спрощену систему оподаткування – єдиний податок. Розмір щомісячної ставки єдиного податку на зайняття такою діяльністю в м. Суми (незалежно від категорії вулиць) становить 120 грн. Але окрім єдиного, підприємець повинен буде сплачувати й податок на рекламу.

Податок з реклами належить до місцевих податків. Тому весь податок надходить до місцевого бюджету. 

Об’єктом оподаткування є вартість послуг за встановлення і розміщення реклами. Не сплачується податок з реклами за рекламу благодійних заходів; з інформаційних вивісок, які розміщуються у приміщеннях, що використовуються для реалізації товарів, включаючи вітрини; з оголошень і повідомлень про зміни місця знаходження підприємств, установ, організацій, номерів телефонів, телефаксів; з оголошень органів державної влади, які містять у собі інформацію, пов’язану з виконанням покладених на них функцій; з попереджаючих таблиць, які містять дані про граничність виконання робіт.

Базою для обчислення  «рекламного» податку є вартість послуг без ПДВ. У свою чергу, ПДВ не нараховується на податок з реклами. За розміщення одноразової реклами всіх видів ставка податку складає 0,1 % від вартості послуг за встановлення та розміщення реклами; ставкою в розмірі 0,5 % оподатковуються рекламні послуги, надані на тривалий час.

 

---------------------

Погода

Яндекс.Погода