Головна arrow Архів попередньої версії arrow До відома
Реклама
Шість ознак того, що з турфірмою не все гаразд Надрукувати
(Біржова торгівля № 25(91) від 29 вересня 2005р.)

1. Якщо при бронюванні туру не просять закордонний паспорт. Серйозна туристична фірма зобов’язана перевірити придатність паспорта, термін його закінчення відповідно до візового режиму країни слідування, внести в заявку номер паспорта і переписати «транскрипцію» прізвища клієнта;
2. Якщо фірма не працює у вихідні. Найбільше вильотів припадає саме на вихідні дні. Контроль за клієнтами в надійній фірмі ведеться цілодобово;
3. Якщо у фірмі видають квиток до місця відпочинку, а на зворотний – не видають. У більшості випадків це дуже тривожний сигнал. Він говорить про те, що туроператор є ненадійний. Тому є цілком логічним відмовитися від поїздки і зажадати повернення грошей. У противному випадку ви ризикуєте не вилетіти назад у термін і заплатити за квиток двічі;
4. Якщо в турфірмі обіцяють відкрити візу у набагато коротший термін, ніж стандартно потрібно для її оформлення. За дії будь-яких візових служб турфирми не несуть жодної відповідальності. А ризик даремно витратити свої гроші зростає в рази;
5. Акуратніше з «палаючими путівками» - як на будь-яку «уцінку», гарантії на них не поширюються. Щоб зрозуміти це, досить прочитати договір у турфірмеі;
6. Якщо пощастило знайти найнижчці ціни на путівку. Як правило, їх «скидають» туроператори, що знаходяться в «чорному списку». У кращому випадку ви потрапите в інший готель. (bin.com.ua)

 

---------------------

Погода

Яндекс.Погода