Головна arrow Архів попередньої версії arrow Наші консультації
Реклама
Бізнес у сфері електронної комерції Надрукувати
(Біржова торгівля № 25(60) від 23 липня 2004р.)

Маємо наступне запитання:
"Чи обовязково потрібно реєструвати підприємство для створення інтернет-магазину та ведення електронної комерції?"
Для того, щоб займатися діяльністю із електронної комерції, зокрема шляхом створення Інтернет-магазину, перш за все, Вам необхідно зареєструватися як суб’єкт підприємницької діяльності (далі – СПД). Для послуг у сфері Інтернет чинним законодавством не передбачено обмежень стосовно організаційно-правових форм здійснення підприємницької діяльності. Отже, Ви вільні обирати будь яку з них. Ви можете зареєструватися як СПД – фізична особа чи СПД – юридична особа.
Порядок і умови державної реєстрації СПД визначені положеннями Закону України від15.05.2003р. №755-IV “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців” (набуває чинності з 01.07.2004р.).
Також Ви повинні визначити за КВЕД (Класифікатор видів економічної діяльності, затверджений наказом Держкомстандарту України від 22.10.1996р. №441, введений у дію 01.07.1997р.) вид діяльності та вказати його у реєстраційних документах.
Поряд з цим, Вам потрібно обрати систему оподаткування, за якою Ви будете працювати. Це може бути загальна або спрощена система оподаткування, обліку та звітності. Економічна доцільність вибору тієї чи іншої організаційно правової форми здійснення підприємницької діяльності, а також системи оподаткування залежить, у першу чергу, від обсягу Вашої виручки та кількості найманих працівників.
Вважаємо за доцільне дати Вам декілька корисних порад щодо створення Інтернет-магазину.
Інтернет-магазин – це не тільки його сторінки, а й забезпечення можливості управління каталогами товарів, інформаційними сторінками, анонсами, новинами, фотозображеннями товарів, а іноді пряма його інтеграція зі складськими базами даних, бухгалтерськими програмами й службою доставки з підключенням до вибраних платіжних систем (повнофункціональний інтернет-магазин). Залежно від того, наскільки складні функції виконуватиме інтернет-магазин, а також від того, на який термін він створюється, з якою кількістю й асортиментом товару виходить на ринок, від багатьох інших чинників, що реабілітують економічну доцільність проекту, створюється: Web-сайт, який для забезпечення його роботи в мережі Інтернет розміщується на дисковому просторі провайдера (віртуальний сервер), або WWW-сервер – Web-сайт, самостійно розміщений СПД в Інтернеті, за допомогою його власного обладнання.
Web-сайт або WWW-сервер може бути створений спеціально під інтернет-магазин або цей магазин може бути розміщений на вже існуючому сайті (або сервері) СПД. Web-сторінки для цієї мети, як правило, недостатньо. Створити Web-сторінку – це лише розмістити на сервері провайдера заздалегідь написаний у певному форматі файл (або сукупність файлів). На Web-сторінці підприємства можна розмістити лише відомості про його діяльність, історію створення, місцезнаходження й іншу ознайомлювальну інформацію, включаючи рекламу товарів і послуг, а також прайс-листи. Дисковий простір, що виділяється провайдером під Web-сторінки своїх клієнтів, зазвичай невеликий, принаймні не настільки великий, щоб на цьому віртуальному сервері клієнта могла як слід «розгорнутися» робоча програма, що обслуговує нехай навіть невеликий його інтернет-магазин. Набагато більше можливостей дає створення Web-сайта (на базі власного сервера СПД або віртуального – не має значення). На ньому можна розмістити відповідне програмне забезпечення, наприклад, з формування замовлень безпосередньо покупцями, з автоматичного виписування і реєстрації рахунків та інші програми, що становлять певний цілісний комплекс. Створення віртуального сервера підприємства на сервері провайдера можна порівняти з орендою торгових площ. З тією лише різницею, що орендна плата називатиметься платою за хостинг. Плата за хостинг – плата за оренду дискового простору
Створення ж власного WWW-сервера - більш дорогий проект, він вимагає закупівлі відповідного обладнання, програм, їх установки і забезпечення користувачам Інтернету доступу до цього сервера.
Це вже можна порівняти з купівлею окремої будівлі під «справжній» магазин.
Я. Кибальник

 

www.UkrBusiness.com.ua

 


 

---------------------

Погода

Яндекс.Погода