Головна arrow Архів попередньої версії arrow Законодавство
Реклама
Якщо податкова не права... Надрукувати
(Біржова торгівля № 14(48) від 19 квітня 2004р.)

ДПА України наказом від 27.02.2004 р. № 112 затвердила Положення про порядк розгляду звертань громадян в органах державної податкової служби (ДПС) України, що набрав чинності 5 квітня 2004 року. Відповідно до цього Положення громадяни можуть звертатися в органи ДПС із зауваженнями і пропозиціями щодо діяльності державних податкових органів, заявою про сприяння реалізації своїх прав і законних інтересів або скаргою на їхнє порушення. Зазначені пропозиції (зауваження), заяви і скарги подаються громадянами у вигляді звертання в письмовій чи усній формі. Відповідно до цього Положення таке звертання повинне містити:
– П.І.Б. громадянина;
– зазначення місця проживання громадянина;
– суть питання, що порушується (зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги);
– підпис заявника (заявників) із зазначенням дати.
     Письмове звертання без зазначення місця проживання і/чи непідписане автором (авторами), а також якщо по ньому неможливо установити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає. Письмові звертання, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов’язковому прийняттю і розгляду. Якщо звертання не вимагає додаткового вивчення, воно розглядається невідкладно, але не пізніше ніж через 15 днів із дня його одержання. Органи ДПС і їхні посадові особи розглядають звертання громадян безкоштовно. Громадянину за результатами розгляду звертання дається письмовна відповідь. Слід зазначити, що посадові особи оганів ДПС несуть цивільну, адміністративну чи карну (у деяких випадках дисциплінарну) відповідальність за порушення законодавства про звертання громадян.

 

---------------------

Погода

Яндекс.Погода